Digitálny podpis je technický prostriedok, umožňujúci zašifrovať elektronicky odosielaný dokument. Úlohou digitálneho podpisu je zabezpečiť obsah, neporušenosť a nemennosť ním podpísaného dokumentu.
Využitie digitálneho podpisu vo vnútro firemnej a medzi firemnej komunikácii prináša:
Digitálny podpis je už niekoľko rokov súčasťou ekonomického systému EIB LLARIK. Integrovali sme ho do viacerých modulov a jeho použitie sme zautomatizovali.
Túto funkcionalitu sme aktivovali hneď, ako bola možnosť elektronickej faktúry zakotvená v príslušnej legislatíve. Mnohí naši klienti prestali svoje faktúry tlačiť, baliť, nosiť na poštu a platiť poštové poplatky.
Aké výhody prinieslo zavedenie elektronickej faktúry užívateľom systému?
Funkcionalitu elektronickej výplatnej pásky sme zapracovali do aplikácie Personalistika a mzdy. Odstránili sme tým zbytočnú papierovú evidenciu, tlačenie a zakladanie výplatných pások. Pracovníčky mzdovej učtárne už viac nie sú vyrušované pri práci odovzdávaním pások a zamestnanci nie sú nútení preberať výplatné pásky osobne.
V ekonomickom systéme EIB LLARIK je elektronická komunikácia s využitím digitálneho podpisu riešená plne automatizovane. Základným predpokladom zavedenia elektronickej komunikácie je inštalácia digitálneho podpisu na server klienta. Pre aktiváciu jednotlivých modulov je nutné zabezpečiť:
V súlade s platnou legislatívou, je potrebný súhlas odberateľa na zasielanie elektronických faktúr. Po získaní súhlasu už stačí len nadefinovať v databáze kontaktov, ktorým odberateľom bude zasielaná elektronická faktúra. Systém sám dokáže celý proces odosielania zabezpečiť. Všetky faktúry, ktoré boli počas dňa vytvorené, sú dávkovo odoslané v presne nadefinovaný čas. Dôležitou súčasťou systému je proces verifikácie prijatia faktúry. Odberateľ prostredníctvom verifikačného mailu potvrdzuje prijatie elektronickej faktúry.
Každý zamestnanec spoločnosti oznámi personalistke svoju mailovú adresu. Adresa sa tak stane súčasťoťu personálnych údajov zamestnanca. Po spracovaní miezd sa stlačením príslušnej klávesovej skratky zabezpečí odoslanie výplatnej pásky do mailovej schránky zamestnanca.
alebo nám zavolajte na 031/321 20 00, píšte email na llarik@llarik.sk.
Pažitná 1017/37
926 01, Sereď, Slovakia
tel. : +421 31/32 12 000
llarik@llarik.sk
LLARIK, s.r.o. je slovenská spoločnosť. Špecializuje sa na vývoj a dodávky ekonomických informačných systémov a poskytovanie komplexných služieb v oblasti informačných technológií. Na trhu softvérových aplikácií pôsobí od roku 1993. Spoločnosť sa od svojho vzniku venuje tvorbe a distribúcii ekonomického informačného systému, ktorý pružne prispôsobuje požiadavkám svojich klientov. Mottom spoločnosti je: „Nie počet zákazníkov, ale ich spokojnosť je pre nás prvoradá.“
Viac o nás »
EU fondy »
© 2012-2023 LLARIK, s. r. o. Všetky práva vyhradené. Design by KREA.