Informačný systém EIB LLARIK

Informačný systém EIB LLARIK je určený pre spoločnosti, ktoré potrebujú optimalizovať a zefektívniť svoj obchod a riadenie. Skladá sa z aplikácií, modulov a systémových úloh. Pokrýva všetky potreby ekonomiky, obchodu a riadenia výrobných, obchodných, logistických a servisných organizácií. Je samozrejmosťou, že ho pre každého klienta dotvoríme podľa jeho individuálnych potrieb.

Výhody EIB LLARIK

Systém spracováva všetky informácie v on-line režime. Prístupy jednotlivých užívateľov sú prideľované na základe oprávnení, ktoré definujú hierarchiu firmy. EIB LLARIK je ideálny na automatizované spracovanie veľkého objemu údajov v reálnom čase. Systém je komfortný a ľahko pochopiteľný. Umožňuje  prepojenie s elektronickým obchodom.

  • optimalizuje rozhodovacie procesy
  • spracováva všetky informácie on-line
  • riadi prístupy cez oprávnenia
  • zefektívňuje obchod a riadenie
  • je legislatívne aktuálny

Informačné systémy

Informačný systém EIB LLARIK pozostáva z aplikácií, modulov a systémových úloh

Aplikácie tvoria jadro systému. Sú základnými produktmi nevyhnutnými pre ekonomiku a riadenie spoločnosti:

Skladové hospodárstvo

Aplikácia Skladové hospodárstvo umožňuje:

  • on-line prepojenie jednotlivých skladov a prevádzok klienta
  • prehľad stavu zásob a pohybu tovaru v reálnom čase
  • optimalizáciu skladových zásob pomocou dodávateľských objednávok
  • prácu so sezónnosťou a obrátkovosťou tovaru
  • prácu s čiarovým kódom a skladovými pozíciami
  • evidenciu šarží a expirácií
  • evidenciu rezervácií a zápožičiek
  • využívanie objednávkového systému s prepojením na e-shop
  • využívanie zákazkového systému
  • manažovanie obchodu formou rabatov, rôznych cenových hladín a bonusov
  • spracovanie komisného predaja
  • spracovanie logistiky rozvozu tovaru
  • využívanie reklamačného systému
  • evidenciu kompletných informácií o obchodných partneroch, dodávateľoch aj odberateľoch v ekonomickej rovine (evidencia objednávok, faktúr, výdajok alebo príjemiek, saldo, rezervácie)
  • definíciu rabatov, zmluvných cien, množstevných zliav...
Podvojné účtovníctvo

Aplikácia Podvojné účtovníctvo umožňuje:

  • účtovanie dokladov (faktúry, pokladne, banky) dávkovým spôsobom
  • definovanie účtov pri nahrávaní dokladov do systému prostredníctvom priradených kódov
  • modifikáciu rozpracovaných účtovných zápisov
  • generovanie výstupov nevyhnutných pre riadenie firmy v členení podľa analytickej evidencie, strediska, partnera, zákazky...
  • automatické odosielanie upomienok
  • automatické párovanie saldokonta, spracovanie štatistík, cash flow
  • automatické spracovanie daňových tlačív - DPH, súhrnný výkaz, intrastat, daňové priznanie k dani z príjmu, súvaha, výkaz ziskov a strát
Finančné účtovníctvo

Aplikácia Finančné účtovníctvo umožňuje:

  • evidenciu prvotných dokladov (dodávateľské faktúry, odberateľské faktúry, pokladne, banky)
  • farebné rozlíšenie stavu dokladu – zaúčtovaný/nezaúčtovaný
  • farebné rozlíšenie stavu faktúry – zaplatená/nezaplatená/preplatená
  • evidenciu JCD
  • automatické generovanie paušálnych faktúr
  • spracovanie splátkových kalendárov
  • spracovanie podkladov pre provízie
  • evidenciu záloh
  • kurzový lístok aj s jeho automatickou modifikáciou
  • generovanie výstupných zostáv (zápočty, očakávané platby, plnenie finančného plánu, sledovanie obratov podľa rôznych kritérií...)
  • evidenciu filiálok obchodných partnerov, ich poštových adries...
  • rozdelenie partnerov do skupín
  • kontrolu prekročenia credit-limitu a neuhradených faktúr, faktúr po termíne splatnosti
  • štatistiku platobnej disciplíny odberateľov
  • evidenciu pracovníkov firmy
  • prehľad dokladov vystavených na daného partnera
Eshop

Aplikácia Eshop umožňuje:

  • prepojenie e-shopu so skladovým hospodárstvom
  • zobrazenie údajov o tovare (zásoby, ceny, ...) v reálnom čase
  • automatickú evidenciu objednávok z e-shopu v informačnom systéme
  • spracovanie reklamácií a servisných objednávok
  • prácu s bonusmi, zľavami, akciami...
  • zobrazenie v požadovaných jazykových mutáciách
  • doplnenie funkcionality podľa konkrétnych požiadaviek klienta
  • prepojenie na cenové porovnávače
  • implementáciu vyhľadávacieho stroja

Moduly sú podpornými produktmi, zvyšujúcimi komfort práce so systémom:

Elektronická sekretárka

Modul Elektronická sekretárka umožňuje:

  • evidenciu došlej a odoslanej pošty aj s prílohami originálnych dokladov formou skenu
  • evidenciu telefonátov
  • evidenciu požiadaviek obchodných partnerov
  • vyhľadávanie podľa partnera, dátumu...
  • spracovanie pošty definovaním prístupov pre jednotlivých zamestnancov
  • evidenciu nákupu a spotreby poštových cenín
Elektronický archív

Modul Elektronický archív umožňuje:

  • prikladanie naskenovaných originálov prvotných dokladov (dodávateľské faktúry, pokladničné doklady, dodacie listy, reklamačné protokoly...) do interného informačného systému spoločnosti
  • zefektívnenie logistiky obehu dokladov (doklady sa sústreďujú na jednom mieste v spoločnosti a prístup k dokladom je na základe zadefinovaných oprávnení)
  • zrýchlenie vyhľadávania (originály dokladov sa dajú prezerať cez klávesové skratky, netreba ich prácne vyhľadávať v archíve)
  • zníženie priestorových nárokov na archív
  • odstránenie problému s nečitateľnosťou starých dokladov (týka sa najmä dokladov z ERP)
Mobilný skladník

Modul Mobilný skladník umožňuje:

  • potvrdzovanie príjmu a výdaja tovaru zo skladu cez PDA skener
  • kontrolu stavu tovarov na skladoch prostredníctvom PDA skenera
  • generovanie čiarových kódov tovarov
  • kontrolu umiestnenia tovaru na sklade
  • spracovanie inventúry zásob prostredníctvom PDA skenera
  • realizáciu predaja on-line spracovaním objednávky cez PDA skener
Workflow

Modul Workflow umožňuje:

  • evidenciu požiadaviek na vykonanie prác
  • plánovanie a optimalizáciu výkonu prác
  • evidenciu vykonaných prác
  • mailing informácií o vykonaných prácach zákazníkom
  • štatistiky a fakturáciu vykonaných prác
  • evidenciu a tvorbu projektov
  • automatickú fakturáciu projektov
  • zoznam telefonátov, odkazov, požiadaviek, návštev...
Business intelligence

Modul Business intelligence umožňuje:

  • komplexnú analýzu predaja a nákupu
  • definovanie plánov predaja v závislosti od viacerých kritérií
  • vyhodnocovanie ziskovosti jednotlivých produktov
  • sledovanie predaja podľa regiónov, výkonnosti obchodníkov, plnenia nastavených plánov
  • medziročné porovnanie predaja podľa rôzne nastavených filtrov
  • výstupy systému majú podobu grafov, grafických máp a číselných zostáv
  • umožňuje aktívnu prácu s mapami (zadávanie filtrov podľa oblastí)
  • výstupy možno členiť podľa rôznych časových rád (dni, týždne, mesiace...)
Finstat sledovanie rizikovosti obchodných partnerov

Modul Finstat zabezpečuje:

  • automatickú funkciu sledovania rizikovosti obchodných partnerov bez nutnosti zásahu užívateľa
  • aktualizáciu údajov (adresa, IČ DPH, IČO....)
  • informáciu o platobnej schopnosti partnera (konkurz, likvidácia, reštrukturalizácia, dlh voči poisťovniam...)
  • zistenie finančnej kondície Vašich obchodných partnerov (obraty, zisky, návratnosť aktív...)

Kto Je
LLARIK?
Google+

Kontakt

Pažitná 1017/37
926 01, Sereď, Slovakia
tel. : +421 31/32 12 000
llarik@llarik.sk


Zväčšiť mapu

© 2012-2020 LLARIK, s. r. o. Všetky práva vyhradené. Design by KREA.

Mapa stránok