Neoddeliteľnou súčasťou dodávky informačného systému je zabezpečenie podpory.
Pre nás je to najmä starostlivosť o klienta a dostupnosť služieb.
Starostlivosť je nielen sledovanie legislatívy a jej automatická implementácia do systému EIB LLARIK. Je to aj upozorňovanie klientov na zmeny formou newsletterov a konzultácií. Pri väčších legislatívnych úpravách realizujeme semináre k danej téme.
Do starostlivosti patria aj školenia. Absolvovanie školenia klientom umožní efektívnejšie využívanie informačného systému EIB LLARIK. Okrem prednášaných tém je počas školenia vytvorený dostatočný priestor aj na diskusiu a prezentáciu noviniek.
Dostupnosť realizujeme formou hot-line, a to nielen v pracovné dni, ale aj počas víkendov.
Okrem telefonických konzultácií evidujeme aj e-mailové požiadavky na servis. Servis systému sa rieši priebežne, on-line správou.
Veľkú časť podpory predstavujú požiadavky na úpravu systému. Úpravy sa realizujú formou projektov. Každý projekt obsahuje analýzu, dátum realizácie, zodpovednú osobu a cenu. Doba realizácie projektov závisí od rozsahu úpravy a pohybuje sa v priemere 7 dní od schválenia projektu klientom.
Priebeh prác na projekte, ako aj čerpanie servisných hodín si môžu jednotliví klienti sledovať pod svojím kontom na stránke support.llarik.sk po prihlásení.
alebo nám zavolajte na 031/321 20 00, píšte email na llarik@llarik.sk.
Pažitná 1017/37
926 01, Sereď, Slovakia
tel. : +421 31/32 12 000
llarik@llarik.sk
LLARIK, s.r.o. je slovenská spoločnosť. Špecializuje sa na vývoj a dodávky ekonomických informačných systémov a poskytovanie komplexných služieb v oblasti informačných technológií. Na trhu softvérových aplikácií pôsobí od roku 1993. Spoločnosť sa od svojho vzniku venuje tvorbe a distribúcii ekonomického informačného systému, ktorý pružne prispôsobuje požiadavkám svojich klientov. Mottom spoločnosti je: „Nie počet zákazníkov, ale ich spokojnosť je pre nás prvoradá.“
Viac o nás »
EU fondy »
© 2012-2023 LLARIK, s. r. o. Všetky práva vyhradené. Design by KREA.